poniedziałek, 2 lutego 2009

Literka "G"

Dla sąsiedzkiego dzidziusia o imieniu na "G". Próba mereżki, próba owijek... Bardzo fajnie się cyzeluje takie detale. Literka ma 5 cm.




...........................................................................................................................................................................
Jak większość osób nie potrafię przyjmować komplementów, a dostałam ich trochę wraz z wyróżnieniem:



Od Kulki: "...bo potrafi zrobić coś z niczego i wciąż zadziwia mnie tym, co można do czego użyć :-)"

Od Magody: "...bo jej niebanalne spojrzenie na świat bardzo mi się podoba - a poza tym - odwala kawał dobrej roboty organizując blog do wymian Pchli targ"

...no właśnie, Pchli Targ... zapraszam do zajrzenia i zapoznania się z ideą, a jeszcze bardziej zapraszam do współpracy...

Jestem Wam bardzo wdzięczna, wyłowienie mnie z tłumu wspaniałych i kreatywnych osób ma dla mnie znaczenie BARDZO mobilizujące:) oj nie wiecie, jak bardzo:)

Nominacje nastąpią, ale muszą jeszcze ciut poczekać... coś mi chodzi po głowie...:>

13 komentarzy:

Unknown pisze...

Piękna misterna robota.
Szacuneczek się należy jak najbardziej :)

joanna pisze...

Coś niebywałego...
W powiększeniu, na tych zdjęciach widać oooogromną precyzję...
5 cm? Tylko? A tyle tam niteczek!
Zawsze Twoje prace wprowadzaja mnie wstan nieustającego podziwu - aż do następnej pracy ;))

Sara pisze...

No bez przesady!.. Miłe jesteście strasznie, ale to naprawdę nie jest trudne i wbrew pozorom b. szybko idzie! A jak uspokaja!

Gorąco namawiam do spróbowania!

olla pisze...

Podoba mi się cudowna surowizna całości.Kolorystyka.Faktura lnu.
Pięknie finlandyzujesz!
:)

Sara pisze...

:D
Chyba jestem w środku Finką:)

Magoda pisze...

Jestem pod dużym wrażeniem. Piękne.
Pozdrawiam serdecznie.

Monika Skrzypek pisze...

Ślicznie :-)
Mnie ta uspokaja plątanie węzełków (makramy).
Zapraszam do mnie po wyróżnienie:-)

Ita pisze...

Jakie to ładne!!!
Matko ,a ja nie mam cierpliwości do wyszywania .
ZDOLNA JESTEŚ !

Magoda pisze...

Zapraszam do mnie po wyróżnienie. Pozdrawiam.

Sara pisze...

Dziękuję za uznanie i wyróżnienia. Jeszcze raz ponamawiam przy tej okazji do spróbowania - Ita, idzie naprawdę raz-dwa! To tylko tak wygląda:D

Luna77 pisze...

Śliczna praca! Pozdrawiam!

handgemacht pisze...

Deine Stickereien sind sehr schön. Sind das eigene Ideen oder hast Du eine Vorlage? Ich bin gespannt, was Du daraus machen wirst.
Herzliche Grüße, Barbara

Sara pisze...

Liebe Barbara,

the last time in English. Next surely auf Deutsch. Versprochen ist versprochen. But I am so tired, and your language too beautiful to hurt it.

Mainly everything I show here is my very own idea, well, of course I get inspired - sometimes by other bloggers, but usually by life itself:)) In first case I try to add as much as possible from myself, change the project in details or in generall:) - I hate plagiats. Recently I've decided to show (if possible) what was the inspiration - the children's book, the cup of coffee...

This particular project is inspired by something I saw on an English blog (now lost in the Web, unfortunately). There the monograms where white on white and without any frames at all - only flowers made the shape of a letter.

Best wishes, a smile is flying over the Oder river now :)